12 май 2006

I`m sick

Айдееее, случи се Чудото - разболях се, за първи път тая година... знаех си, че докато дооправях онова есе и довършвах разказа, който пак не влезе в рамката 1400-1600 думи, не трябва да седя само по фанелката с лъва и змията, ама какво да се прави- адски си я обичам тая фанелка...и ето ме сега- жалко подобие на съвременно хипи, подсмърчащо и кихащо на всеки кръгъл час по два пъти. Няма да ходя на даскало - нейсееее. Ще продължа да грача със супер сексапилния ми дрезгав глас "It`s my life...it`s now or never...I just wanna live forever..." и дано някой от съседите не си помисли нещо....
Сърдита съм на себе си, стигнах до "Месията на Дюн" и ми остават само някакви жалки 200 страници, които всъщност в по-предишния си живот ( тоест преди да вляза в Немскътъ ) вече съм ги чела. По-важното е какво помня де, а то е почти нищо. Така ми се гледа филм...така ми се яде шоколадов сладолед, така ми се лежи, че просто виждам колко хубаво ще си изкарам следобеда...може дори да довърша разказа за конкурса. Трябват ми само още 150 думи.
От скука вчера си направих списък с филмите, които е време да изгледам : "Отблизо", "Мечтатели", "Интервю с вампир", и още доста които не включих. I`m sick and tired, but I enjoy the life! Aпчууух :)

Няма коментари: