31 декември 2006

31 Декември

Остават по-малко от 13 часа до свършека на 2006та. Подходящо време (докато чакам манджата да заври и печеното да се опече),(докато брат ми гледа "Покемон"),(докато мойте са навън и правят някакви съмнителни покупки) да хвърля поглед назад. Помня как преди една година в полунощ за момент си помислих че я съм доживяла до следващата Нова Година, я не. Нещо сметките ми излязоха криви и ето ме още тук. Мисля си за тази година и някак се радвам че свършва. Макар че наистина имаше събития-семинара с германците, ваканцията на басейна и откритието, че дори и нищо да не те свързва с някого, той(в случая тя) може да ти стане най-най-най-добрия приятел, началото на аниме-манията, едно безднадеждно влюбване,ходенето в Германия, после косплея, концерта и да не забравяме къпането в морето на шести. Култови дни и нощи с култови хора. А днес вечета съм някъде (което не знам къде е) с хора(които не познавам), но въпреки всичко смятам че няма да бъде лошо. Пожелавам на всички весело посрещане на новата 2007ма и дано не се сбъднат всички мрачни предположения, които ме заобикалят, дано (Господи,моля те вече толкова време!!!) тая година Рамщайн дойдат в Каварна (в Каварна, не в онова село, София), дано най-сетне си взема цифрово фотоапаратче и да си оправя малко училищните задачки (и ако увеличат малко стипендиите няма да е зле (но нека не ставам нагла))...
Happy new year!

1 коментар:

Poker Room Bonus каза...

What necessary phrase... super, remarkable idea