23 януари 2007

Де що блогове чета, всеки е отбелязал нещата, които уж не се знаят за него. Мрън, нека пак бъда като другите и да отбележа моите "фикс маги малки тайни".Btw докато си изблъскам главата да се сетя какво не се знае за мен няколко нощи отминаха.
1.Като за начало започвам с извратения си начин на мислене. Не че е много извратен, а просто е хаотичен. Понякога имам чувството че в главата ми мислите са като топчета за тенис, които се блъскат и фърчат нагоре-наолу-наляво-надясно и при всяко сблъскване измислят нещо. Отделно в главата ми във всеки един момент има 3-4 мисли и затова като говоря нищичко не ми се разбира. Паметта ми също е много досадна - помня винаги ненужни факти и вицове, но не и теоремите по матемтика.
2. Тъй като споменах пустата математика, трябва даотбележа добре пазения в тайна факт, че съм учила в ПМГ 2 години (6 и 7 клас). Вярно, не ми личи, но пък съм минала и през този кръг на ада, което си е важен жизнен опит.
3. Отвращаващо,но факт - интересувам се от всички начин за убиване на човека. Така че не е добра идея да се обсъжда с мен убийството на когото и да е. Идват ми опасни идеи наум.
4. Любимата ми планета е Сатурн.
5. Любимото ми кътче на планетата е стаята ми. И най-много от всичко мразя вратата да е отворена и разни индивиди да щъкат насам-натам. Това е моето място и тук командвам аз!
6. От около седмица насам пазя анти-американска диета - не си купувам Кока-кола и не поръчвам нищо в МакДоналдс.

Всъщност това е всичко,което може би не се вижда като ме погледнеш отвън. А други по-интересни неща, събития, произведения ще описвам друг път.

Няма коментари: