07 март 2007

Как се харчи пенсия

Тада...днес раздадоха пенсиите за януари. 21 лева по случай края на срока. Мойта успях да я поизхарча в рамките на 7 часа. Към 10 минах през дигиталцентъра да си взема "Chou Ni Naru Hi" изпринтирена. Обраха ме, защото страниците бяха тотално разбъркани, но нейсе, на обяд си играх като малко дете да ги подреждам. В момента целия комикс е във вид на книжка А5 формат и мн си ме радва. За това бяха 9.50 от стипендията. В края на часовете чопнах едно книжле относно "София филм фест на брега" с описание на филмите. Ако някой си го познае, да казва. :) Реших на кой филм ще се ходи, и рекох да им се обадя, да питам дали случайно са останали билети. Някой ме беше наплашил че свършвали бързо. Хм...в цялата книжка не намерих телефон на кино "Тракия", затова звъннах на 144. "Нашите оператори в момента са заети. Изчакайите малко"
---Класическа музика за душата---
"Ало, с вас говори еди-коя си (сякаш ме интересува?), какво ще желаете?"
"Трябва ми телефона на кино Тракия"
"Ми...то киното...май няма телефон..поне доскоро така беше...знаете ли, мисля че няма телефон...все пак ще проверя..изчакайте...(дълга пауза в която се чува дъвчене на дъвка)...я,имал телефон...преди нямаше..."
-компютърен глас ми съобщи телефона два пъти и ми затвори.

Разговор с касата на киното, от който става ясно, че за "Гуча" билетите са продадени (май), но за "Братя по съдба" "останали са..да". "Не можем да ви запазим по телефона, елате". От гласа на момчето/мъжа/господина лъхаше някаква умора, сякаш цели тълпи хора се гъчкат за билети. Дигам вежди и парцали и отивам. Никакви тълпи, нищо ново. Само един спори с русата продавачка. Тя твърди, че филма почвал в друго време. Той й отговаря, че в програмата пише друго. Застъпвам се за него и му подавам програмата, която е в ръцете ми. Усещам безкрайна благодарност. Радвам се. Продавачката е победена. Втори рунд:аз вс. нея. "Така и така..два билета за неделя, 4 часа, казаха ми че са останали" "Хм..ми ний..още не сме ги пуснали в продажба...(рови нещо отдолу) (вади лист хартия) ето..изберете си..4 или 11 ред..." "Четвърти". Каката продължава да мига и да гледа листа и да рови навсякъде. Явно е ново-назначена. След куп бюрократични опити да ме ядоса, аз полюбопитсвам, защо само 4 и 11 ред? "За другите билетите са в театъра" Голяма гъчканица пада в театъра, да знайте... Как да е, накрая се сдобивам с двете хартийки и заминавам.

Иии,много съм подробна бря. Ама така е в такива слънчево-студени дни...

Няма коментари: