1) "Време".Толкова много исках да го гледам, че изтърпях проклятието 1 седмица да чакам да се появи. Историята е нестандартна, завладяваща, странна, тъжна. А парка със скулптурите е в списъка с местата, които трябва да посетя.
2) Amy Winehouse "Back to black" Улюбих се безнадеждно в тази песен. Момичето има страшен глас, а си губи времето с глуповати песни. Но тази ме впечатли.
3) Попаднах на книга на Джон Кехоу. С диск с музика за медитация. Която е значително по-приятна отколкото очаквах. А от книжлето прочетох съвсем малко, но ми хареса мисълта, че зад всяка агресия се крие страх. Замисли се.
Няма коментари:
Публикуване на коментар