09 юли 2007

Lasciate ogni speranca voi ch`entrate

Вече мога да твърдя спокойно, че Адът е на земята. Дяволът е всеки един човек, а болестите са негови помагачи.В Ковачевци имах удоволствието да усетя как се е чувствала погрешно набедената през Средновековието вещица, но открих че на земята все още има Ангели. И те сноват около всеки. Искам да благодаря на Алън, задето е хубав, на Мила, задето е силна, на Поли, защото е смела, на Кати, която също като мен е вярвала в писмото от Хогуортс, на Дари за огромната и всеотдайност, на Жоро, за неизчерпаемата и заразяваща енергия, на ръководителката ни, на водещите, на организаторите, на тези, които се запознаха с мен и не се страхуваха да ме подкрепят. Държах се като пълен идиот в психиатрична криза и вярвах че щом се прибера, всичко ще е наред. Но нищо не е наред и аз съм пак в центъра на адските огньове.

Dum spiro, spero.

3 коментара:

Анонимен каза...

велком бак :>

Shaft of Light каза...

Добре дошла!
There is no place like home.

Анонимен каза...

trova la tua "creatura bella bianco vestita"