17 август 2007

Porcelain

Сладък летен следобед е, а аз релаксирам с "Ouran Highschool Host Club" и сладолед. Анимето е неприлично хубаво, а сладоледът е шоколадов. За блогването обаче музиката е на Моби. 11 дена вече живея on my own, след като половината семейство замина нанякъде. Връзката с баща ми се поддържа от яденето на печката, салатата в хладилника и бележката на масата. А от ден на ден ставам все по-добра домакиня. Научих се да пускам пералня като хората, а към досегашния ми списък с кулинарни постижения добавям и яхнията и миш-маша и гювечетата. Много съм добра. А вчера дори ме навести вдъхновението да изчистя къщата и открих че в това да миеш прозорци има голямо удоволствие. Въпреки че след това ръцете ми изглеждат така сякаш съм ги топнала в леген със сярна киселина. Кухнята блести, вратите и прозорците също. В крайна сметка се научих и да поливам цветята, а това е вече революция в живота ми. За днес задачите са само да си нарисувам тениските и да намеря стария учебник по немски... :)

Няма коментари: