23 април 2006




Хай, хора! Ето ме и мен тука! Както обичам да казвам- то без мен не може... ето и онлайн-дневник си направих! Сега след първоначалните дърдорщини преминавам към основната част-мене... :) Аз съм на 15, живея в едно сладурско гардче, което си има всичко-море, езеро, наблизо има планина, нефтозавод, има ме и мене там. Какво толкова- аз съм едно типично 15-годишно пубертетче с ненормални родители, 7-годишен брат, и куп проблеми като математика и химия. Имам откачени приятелки, скоито се съзтезаваме коя да спечели титлата "Най-голямо куку на света", защо ли винаги аз съм на чело не знам... Животът ми е странен колкото на всички останали, които познавам, дори малко повече...Имам си своите лудости и останалите си имат своите,само дето техните не могат да се сравняват с моите... Луда съм..на тема метъл, на тема Орландо Блум, на тема Джъд Лоу, Джони Деп, "Властелинът на пръстените", на тема Рамщайн...Луда съм по елфите, прихванало ме е още от предишния живот, когато бях едно такова русо с дълга руса коса и сини очи и щръкнали ушички,мда, спомени..улици..град като град (Борис Годжунов и Мими Иванова) Да, и ретро слушам, и поп, и метъл, и рок, изобщо обичам музиката, а и хора, дето я правят! Днес е Великден, за нас православните, и колкото и да не съм религиозна, смятам че е хубаво начало за моя блог. Good night and good luck!

Няма коментари: