24 април 2006

Намеренията не са това, което са предвидени да бъдат!

"Намеренията не са това, което са предвидени да бъдат!"- това е моя мисъл. И колкото и да не обичам да се изцепвам като любимата ми учителка по музика( на която принадлежи гениалната мисъл "И аз, както и други гениални хора,винаги съм казвала...."), смятам че има нещо вярно в горенаписаното. Ето например снощи: когато си лягах дори и не подозирах че след около полвин час ще се чуствам пълна с енергия и ще стана и ще надуя "Du hast" не подозирах, ама точно това направих. И то "надуя" въобще не е на мястото си в изречението,защото тонколонките дори не бяха на макс, но това не попречи на съседите сутринта да ме гледат накриво в магазина...но стига глупости за проблемите ми със съседите. Сега чета някаква новинка в "Нетинфо":


Френско феминистко движение настоява да се премахне обръщението "госпожица" и има петиция по този въпрос до френската министърка на социалното единство и равенството Катрин Вотрен, информира Би Би Си.
Инициативата е подета от неомъжена дама, която е шеф на френска фирма, но идеята за петицията е на най-голямата феминистка организация във Франция "Chiennes de garde" (в превод "Кучки пазачки").
Феминистките настояват хората да се обръщат към жените единствено с "госпожа", независимо от възрастта и семейното положение. Думата "госпожица" предоставя информация за семейното положение на жената, докато обръщението към мъжете "господин" не ги издава в това отношение.
-->Според феминистките французите държали да запазят обръщението "госпожица" единствено защото по този начин разбират дали жената е омъжена.
Трудно е да се каже дали петицията им ще бъде приета от пазителката на френския език - Френската академия (Academie-Francaise.fr), отбелязва Би Би Си.
Академията настоява да се запази обръщението "госпожо министър" към министърките. Може би въпросът за обръщенията към френските жени ще намери отговор едва, когато Франция се сдобие с "госпожа президент", коментира Би Би Си.

На моменти наистина се чудя, за какъв дявол им е на хората да издребняват за такива неща. Наскоро спорех с един познат на тема философия. Той твърди че в никакъв случай човек не може да каже "Нищото е" защото глагола "Съм" показва някакво съществуване, а при нищото такива екстри нема. Аз твърдя, че само хора без работа могат да си блъскат главите над такива безсмислици.

Но при положение, че целия живот е театър на абсурда, значи всичко е позволено...

2 коментара:

desert rose каза...

Наскоро спорех с един познат на тема философия....
Да ме прощаваш, че и аз ще издребнея. Правилният начин да го кажеш/напишеш е
"спорих" :) Ама това ми е работата, нали знаеш 8)

Анонимен каза...

Amiable brief and this fill someone in on helped me alot in my college assignement. Thanks you for your information.