19 май 2006

Флууд

На това, което правя тука, във всеки уважващ себе си форум, му викат "флууд", безсмислено писане на никому ненужно мнение. Ама не мога пък, на света може да не му пука, че аз съм вкисната, ама аз ще му го кажа, пък било то и на мойта си страничка. И така...мразя Камбоджа, мразя шибаната статия за Камбоджа в "Паралели", мразя се и задето я прочетох. Мразя хората, които са позволили това, което се е случило там, мразя и цялото човечество, задето е такава мърда, че нищо не прави за запазването си, а позволява подобни извращения. Мразя и себе си за невероятния ми мазохизъм, да прочета статията. Всъщност аз нищо и никого не мразя, просто съжалявам цялата тая мизерна планета, на която животът изчезва със скоростта на светлината. Нима съм надарена с някакво неотговарящо на нормите мислене, или наистина имам правото да гледам на всичко отгоре? В най-забатачените мигове си представям всичко през погледа на някой наблюдаващ Земята (нема казвам "Извънземен", че ставам банална). И от тази гледна точка всичко изглежда някак странно миниатюрно, земни, тленно, глупаво. И как само се вбесявам, когато ми кажатче съм отнесена. Хора, невероятни тъпаци сте когато смятате че трябва да се борите за мечтите си, тъпаци сте, когато издребнявате за материални нещица, тъпаци сте когато се наранявате за удоволствие. Всъщност сте тъпаци винаги, само защото сте такива и нищо друго. Издигате в култ това, което виждате всеки ден, мислите си че живеете в настоящето, а сте отдадени на миналото, а за бъдещето или мислите много, а то все не идва. Жалки сте, не сте хора, а съществуващи, не съществуващи, а само и единствено вегетиращи. Убивате всеки, който не е като вас, с оправданието че е "изпреварил времето си"! Овце сте, а нямате водач. Жална ви майка! Мислите си, че сте вярващи, защото се покланяте на икони, или забранявате филми, показващи друга гледна точка, а появи ли се някой, който е открил частица от божественото в себе си, го стъпквате на мига! Лесно ви е, когато не ви е трудно, трудно ви е, когато не ви е лесно! Имам огромно желание, да кажа че не съм като вас, но знам че не е така, всички сме еднакви - безлична гнусна маса, способна повече на унищожение, отколкото на съзидание, защото нали така е по-лесно! Господи, кой ще ни спаси?????????????????????????????????

1 коментар:

Анонимен каза...

Best regards from NY! »