30 май 2006

Облаците се сгъстяват

Не нямам предвид облаците навън! Такива въобще няма, апо всичко личи, че до есента няма и да има. Имам предвид онази глава от "Властелина..." в която се разказва за мрака, надвиснал над Минас Тирит преди решителното сражение. При мене, сражение пред портите на Минас Тирит няма да има, ще има изпит. Вместо с назгулите ще трябва да се справя с даскалиците по немски, а за награда няма да съм сразила царството на Злото, а ще зубря още по-яко немския...Елфите да ме вземат дано, ако това е нормално! Но нима нещо е нормално в тоя живот? Нима е нормално, основна тема за разговор да е изпита след една седмица, и напълно непознати съвипускници да вървим и да говорим за първи път и то баш за изпита и да сравняваме кой какво ни е казал и да откриваме абсурда на цялата ситуация? А като говоря за абсурди...как можа да му хрумне на Бойко Василев че е възможно, вероятно или относително случайно може да се случи, аз да знам да решавам задачи по физика? Не, признавам си, аз по физика не съм учила, признавам си че количеството топлина, което отдадох пред дъската беше по-голямо от работата на тялото ми. Признавам че не знам обаче как се означават тези единици. Признавам и че не ми пука! Ich gestehe.. Че математиката е болезнена няма вече никакво съмнение, че може да те побърка-също. Добре де, а защо тогава я няма в различните методики на средновековната инквизиция? Защото по онова време се е смятало, че физическата болка е много по-ужасна от психическата, да бе! Преживейте един час с Димитров в най-голямата жега и пак ще си говорим. Но в цялата тая работа не може да се мине без малко поезия, затова нека представя домашното ми по литература. Задачката е апокрифно стихотворение:

Б-ира, цаца и море
У-шите ми от кеф потрепват
Р-иби, миди, плодове,
Г-орещия въздух полепва
А-зът се изгубва в маранята
С-ладоледът се размеква
К-оси се слепват по главата
О-тгоре слънцето напеква...

Не ме занимавайте с тайните мисли на лирическия герой, не се опитвайте да откриете скрития смисъл. Не, че не можете, просто такъв няма.... :)))))

1 коментар:

Анонимен каза...
Този коментар бе премахнат от администратор на блога.