30 юли 2006

Добро утро!

Ден след тежка нощ. Най-сетне. Има нещо много мъчително във вечерите в 5 часа и глупавите филми. Та и снощи така. Вечерях по никое време, гледахме за втори път "Дракула" и отново заключих, че е много глупав. Важното беше, че през целия филм беше весело. Лошо стана към един часа. Свирепия глад се обади и аз се отправих на нощна акция по плячкосването на хладилника. За съжаление, някой явно ме беше изпреварил, защото не открих нищо за ядене. Краткотрайна радост ме обзе при вида на кутия от любимите ми бисквити "Анелия", но като открих че е празна в мен се събуди гнева на Ахила. Музата обаче спеше и не успя да го възпее. Само че гнева се оказа по силен от мързела. Намазах си филийка и се заслушах в нощните звуци. От терасата чух и видях куп компании, съзрях даже няколко познати, но те бяха пияни-заляни и не ме видяха. После реших да лягам и да търся съня. Неуспешно. Едва към три си спомних за успешната комбинация Менсън&Рамщайн&Скорпиънс. "Tainted Love","Du hast" и "Evenening wind" си свършиха работата. Спах, а после станах в 8 да бягам. Четирите обиколки на училищния двор, наистина са приятно нещо. Само искам да знам една обиколка 200 метра ли е или 400? Който знае, да казва...А сега ще продължа да се кефя на "Jerk it out" от рекламата на М-тел и да чакам някой в тая къща да се събуди. Тъй де, те останалите не страдат от безсъние като мене...

Няма коментари: