14 септември 2006

Честит ни ПУЧ!

...И никой не разбра,
отива си лятото,
идва есента...

Утре най-милото ми тръгва в първи клас. Ванко-кун, съжалявам, много исках да те предпазя от всичко противно на тоя свят, но от даскало не можеш да се отървеш. Успех и ти стискам палци да се справиш по-добре от мене в първите 7 години мъчения.
А аз утре трябва да посрещна десетия си "първи учебен ден"(съкратено ПУЧ). Променяйки малко любимия ми цитат на Стивън Кинг, ще отбележа:"Same shit, different year". Не си знам учебниците, не съм си прочела книгите, нямам домашна по немски, не ме интересува...

Обръщам поглед към изминалото лято, но незащото го искам, а защото се налага човек да прави равносметки. Басейна е хубаво нещо, Гоцето също, но 22° са си страшна присъда. Сбогом, лято, пак ще се срещнем след 9 месеца.
С японския стигнах до 5 урок, мога да се представя и да попитам де е кенефа, не е много, а достатъчно. И втори сезон на "Наруто" се точи кат сопол с всички противни филъри във всеки епизод. Но не за минало и бъдеще ми е думата, а за настоящето, тоест за "Keine Lust"...

4 коментара:

Анонимен каза...

да ни е честит, с нов даскал по математика новата година може и да е по-успешна :)

desert rose каза...

Зарежи "Наруто" и се захвани с някое по-човешко аниме, сириъз ти говоря :)
И съм ти обещала някакви сръбски комедии, доколкото помня? Върнаха ми ги, до края на първата учебна седмица ще ги получиш.

Galadriel каза...

Три пъти "Ура" за сръбските комедии! :)
Почнах с мангата на "Алхимиста" и ако не се точеше анимето по-бавно и от охлюв със счупени крака, може и да го гледам!

desert rose каза...

Смени си доставчика :)