22 септември 2006

Далече, далече...

Over the hills and far away,
for ten long years he'll count the days.
Over the mountains and the seas,
a prisoner's life for him there'll be.

Направо се влюбих в тая песен. Колкото и да не я понасям Таря, тука текстта спасява положението. Чудничко парче...
А ся кво? Любим въпрос. Седя си тука пред щайгата и припявам. Знам че е празник и не бива да ходя на даскало. Напоследък си мисля, че наистина не бива въобще да ходя на даскало. Само от първата седмица има достатъчно бисери за златния фонд:
"Трябва да се внимава в час по математика!" (Защо само аз и Таня се изсмяхме? Нима всички останали спяха?)
"По кое време вечеряш вечер?"(изречение за превод по английски-просто не се нуждае от коментар)
"Къде живеят боговете на Олимп?" (въпрос-запазена марка на милата г-жа Чора, леле, тя и Андрешева са единствените учителки, от чийто час няма да избягам никога...)
Но спирам с изцепките, че някой вземе да се обиди...
Обичам дъждовните дни. Тоест обичам да лежа и да чета, да се завия през глава или да джиткам на компа, докато вали. Ама не обичам да чистя. Както и да е, важното е че работата е вече свършена.
Да започвам с благодарностите!
Първо, на Дарт Вейдър - чувек, не мога да се сетя кой точно си ти от всички с които се запознах на аниме-срещата, но ти благодаря от сърце за дисковете с Наруто! Спасяваш ми живота, свободното време и компютъра! Ще те спомена в завещанието!
Второ, на Нели - леле, откога не се бях смяла така? Мале, сръбските комедии рулират просто! Мерси много за диска. Ще ти го върна непокътнат!Бту днеска в процеса на чистенето открих и "Дюн" на нощното ми шкафче, не се притеснявай книгата е на сигурно място. Ако ти потрябва, кажи, да ти я върна!
Трето, на Лайти - не знаеш как ме спаси от обяснения с играта в neopets.com. Брат ми тамън беше набарал хентайските манги в мойте документи и му я сервирах. Не мога да го отлепя от компа, но поне не ми рови работите...

Over the hills and far away,
she prays he will return one day.
As sure as the rivers reach the seas,
back in his arms she swears she'll be...

Няма коментари: