26 септември 2006

...Like the deserts miss the rain...

Баси якия ден!
(Мда, колкото и да ми е досадно да пиша не особено умни постове тука, пак смятам че трябва да отбележа тия три думи...)
Какво прави един скучен ден, в който имам английски, хубав? Малките неща, десет минутки, пътуване с автобус, такива работи...Чувствам че идиотската ми усмивка няма скоро да слезе от лицето ми, но нямам намерение да раздувам защо. Просто ми е хубаво.
Между другото ъпдейтнах линковете отстрани (ъпдейтнах-това звучи гордо!). Аниме и манга сайтовете ми трябват, защото просто във Favourites ми е страшно объркано всичко, а ме мързи да подреждам. Добавих и "Всичко за 1 лев" просто щото много ме радва тоя сайт, а MySpace искам да го популризирам малко, стига съм имала всичко на всичко 3 ма friends там. Така че регвайте се и ме намирайте, за по лесно-цъкай на линка... http://profile.myspace.com/index.cfm?fuseaction=user.viewprofile&friendID=100870073
През последния един час търсих хубав лейаут, тоз може да се каже че за момента е най-доброто. Повече не ми се търси.
Сис, чакам си видеото, Тун, влизай по-бързо в кюто!
А сега ще ям и ще трябва да си купя батерийки, че утре имам математика първите два часа...

Няма коментари: