30 януари 2007

Just think of the lonely dove...

Този пост е посветен на безкрайно милите ми съученици. Дечица, малки и глупави, научете се да не ми досаждате! Спането в час е свещенодействие, което не бива да се прекъсва. А щом съм сложила слушалките на макс, това знаете ли какво значи? Че не искам да ми се досажда. Лигавете се, колкото искате, но не ми пречете. Защото вдъхновението си отива лесно и с никакви усилия не мога да го върна. И вместо сега тука да стои нещо интересно и приятно за четене, пиша тия глупости. Е, не се и надявам да ме чуете. Искам да срещна този, който е написал на стената в училище "сички са тъпи" и да му стисна ръка, задето е открил Истината.
А днес е скучен вторник, в който лъчът свтлина се очертава едва след залез слънце. Дума на деня: "мече", благодарение на малкото слънце Т. :)
We're all stars now in the dope show.
И да, кефя се на Менсън,някакъв проблем?

3 коментара:

Essme каза...

Хм... колко време се чудех кой е с това IP от Бургас.
Приятно съм изненадана.Много.
Слагам те в Риспект-а си, надявам се, нямаш против.

моята дума на деня: мече-буболече
:)

Galadriel каза...

Естествено че нямам нищо против. Малки сладки мечета рулз! :)

desert rose каза...

И това го казва фенка на Менсън. Той сигурно се преобръща в леглото, хъ-хъ :Р
Ениуей, нали каза, че спираш с емовските постове?