15 февруари 2007

Help me, I`m lost

Мисля, че сбърках като не изпратих оня спам за "очаква те изненада". Защото толкова изненади ми се изсипаха на главата, че нещо прегрях. Вчера беше празник на всичко, който започна с един червен плик. Денят минаваше като насън и аз се оказах в ток-шоуто "Искрено и лично с г-жата по математика" и Къци-подобните ми съученици. Получих валентинка от Бубалова и докато се усетя бях на най-ужасяващия семинар евър. Опитаха се да ме убедят, че "жената има пенис, но по-малък", че "ако жената няма постоянен партньор, тя трябва да мастурбира", "докато мъжете имат външни полови органи, жените трябва да ползват огледалце" (хъхъ...не е смешно...) и куп други безкрайно полезни факти. Загубих апетит за около 2 часа, но пък взех балон за брат ми. Вечерта беше прекрасна, защото апетита ми се върна макар и след няколко хиляди навъртяни километра, а шалчето е номер 1 в най-яките подаръци, които съм получавала. Чувствам обаче, че и днес ще съм като в клетка и ще крещя "Пуснете ме навън", но няма да мога да направя втори път номера от английския във вторник. И естествено нямам домашна по английски, тоест някой на някого ще вгорчава живота и аз ще съм жертвата. До довечера в 6:15... :)

2 коментара:

desert rose каза...

Това за огледалцето не го помня...Ама май това е добре, защото апетитът си ми беше на мястото ениуей. :)

Galadriel каза...

По-добре че не си го запомнила ;) А сега остава и да го забравим и никога повече да не си го спомняме...