18 февруари 2007

Мокър уикенд или...?


Снощи, поради отвратителните метеорологични условия в Бургас, имах честта да гледам "Престиж" на кино. Филмът...е невероятен. Прекрасно направен и много заплетен. 2 часа, в които умря последната ми вяра във фокусниците. Мамка му, преди вярвах че те наистина зичезват и се пренасят във времето, а то какво се оказа...че всичко е ловка измама. И не стига всичко друго но и илизионистите в Лондон са и много отмъстителни и ви е бедна фантазията какви подлости могат да си погодят. Въпреки това, филмът е запленяваща двуасова приказка, която не препоръчвам на деца и момичета с руси коси...
Освен това ходене на кино, мога да се похваля, че вече си имам четиризначна таблица/справочник по математика. А, да, и смених темплейта на блога и новия определено ми харесва. С много надежди времето да се оправи, пускам "Paradise lost" и се заемам с домашните.

4 коментара:

Essme каза...

Честит ти нов темплейт!
Много ми харесва така! :)

Силвия каза...

Хайде честито за добрия избор... А на русокосите момичета с плитки препоръчвам "алтернативният" Илюзионистът... който няма нищо общо с The Prestige, ама нищо....


Въпрос - хареса ли Скарлет Йохансон в тоя филм?

svetlina каза...

ем, аз по-скоро от клоуни разбирам, така че ще ти препоръчам просто "Търсенето на Немо", макар че надали си го пропуснала :)

Galadriel каза...

Скарлет по принцип не я харесвам. Заради глупавото изпълнение в клипа на Джъстин най-вече. Иначе в "Престиж" се търпеше. Но Хю Джакмън и Крисчън Бейл бяха от класа! Планирам скоро пак да го изгледам, макар че усещането пред ТВто няма да е същото. "Алтернативния" не съм го гледала, главно защото чух само русокоси коментари за него... ^^

С брат ми (малкия) съм го гледала около 5 пъти целия, 10 пъти по няколко минути и около 30 аз съм била в другата стая докато той го е гледал :D