04 юни 2007

Как се става на 17?

Както се казваше във вица за ставането изобщо: първо сядаш, после ставаш. Чакането преди ставане е време уж за равносметка, но аз правя такава само по Нова Година. Докато плажувам някъде си, на скайпа ми се получават 15 съобщения-честитки и в двата форума които посещавам се пускат теми за моя ден-ден. Прибирам се и ги откривам поласкана. Дори хороскопа ми честити (картинката вдясно).
Вечерта е общо взето социален експеримент. Забавно е да видиш множество хора, всеки със своите странности, обединени само от едно нещо и това да си Ти (в случая Аз *скромност*). Вече си имам кожен бич (от големите!!), еротично бельо (wtf?), удушвачка за хамстер ( :)))))))))))))))) ), Единствен, Уникален, плюс плочка с китайски надпис с превод!!! Май пропуснах нещо... Е, както и да е... наистина рд-то беше любопитно, а афтъра на афтъра на партито беше много красив момент... Снимки няма, но това не ме натъжава. Скоро може да е възможно да сваляш спомените си на компа посредством USB пъхано кой знае къде, защо не? Та вече съм едно по-възрастно Маги, с повече мозък (следствие от пожеланието на Гетова може би). Мерси на всички, които ми честитиха в предния пост. (Per Lovem, рачета-в аквариума, Близнаци съм :) )

2 коментара:

Анонимен каза...

Опс...тотално се изложих с рачетата в аквариума, но пък пожеланието беше искрено (винаги съм знаел, че "упорит" се пише с "o"). Как е твоята страна на морето? При мен водата е хладничка, но тези дни ще се натопя.

Galadriel каза...

О, водата и тук е въз студена, но с малко търпение и мазохизъм може да се плацикаш повече от час :) Съвсем междъ другото коя е твоята страна на водата?