05 септември 2007

Няколко думи за една от големите ми мании


Този пост съдържа YAOI (Male love). Четете на свой риск. Не отговарям за възможните психически и физически травми.

Днес от нямане, какво да правя, реших, че няма да е зле да разкажа за едно от нещата, които обичам. Да получите представа що за момиче пише тук. Подозирам, че редовните поде
щения ще намалеят, но не мога да се стърпя.
Та думата ми е за yaoi. Терминът означава всякакъв арт изобразяващ мъжка любов. От целувки до полови контакти. Накратко тоест. Няма да тормозя никого с термини като doujin, seme, uke и тн. Просто искам да се знае, че одобрявам чистия и искрен хомосексуализъм
, а не същия за самореклама и гъзария. Обичам комикси за момчета, които се обичат, въпреки че общо взето това води само до проблеми. Японците са виновни задето ги рисуват толкова хубави. Частта, която обичам най-много са целувките. Принципно съм относително нормален човек, с нормална ориентация, но видя ли нещо като това...

...ми потичат лигите...


Позволявам ви да ме презирате и сочите с пръст.
Изгорете ме на клада :))))))
















И накрая минути за реклама: първият бг форум за yaoi

1 коментар:

Анонимен каза...

По-скоро да те пребием с камъни :)