01 септември 2007

Hollywood

Този пост ми се щеше да е малко хейтърски. Всичко започна с мойте 39 градуса, мина през едно пънко-емо-метълка с манталитет на чалга-фурия, после отбягвайки сблъсъка с емо, което се обясняваше сълзливо как се било сдухвало снощи си счупих нокътя на крака, което не болеше и това е малко странно, после някакви спорове с майка ми, макар че това си е ежедневие и завърши с мотиката. Нямам ръце, мамка му, целите са в рани. Което обаче не успява да ме сдуха напълно, защото в момента съм сама с Тери Пратчет и Чамбао, Джордж Мартин пише "Dance with dragons". Ако искам нещо, то е 12ти и 13ти чаптър на "Crimson spell", но явно ще чакам...

Очертават се интересни дни....

1 коментар:

mindbolt каза...

Въпреки всичко, "гъдела" ми, ме принуждава да те чета. Харесва ми. Имаш идея... продължавай да я развиваш!