04 ноември 2007

Всичко по реда си. Опитвам се да системтезирам случилото се през последните няколко идиотски дена и ако се напише на хартия ще е почти толкова голямо колкото материалите ми за изпита, които преди 5 минути бяха преместени в огромна папка...Трябва отнякъде да събера стотина джоб папки за да си ги подредя. Както и да е. Май цикъла на френетичния шантавизъм почна с Хелоун. Докато се усетя, бях Уинди от "Каспър", а аз не съм го гледала. Изгарянията по ръцете ми още стоят. ГЕРБ бяха осигурили безплатно "Бургаско" в парти клуба. Егати агитацията. От там имам и секси пижама на ГЕРБ (разбирай тениска, която ми стига до коленете..). После си скъсах задника от бързане да приключа едни неща и много се ядосвах. В петък се озовах на входно по химия, за което не бях учила.
"Ей, Муг, какво ще кажеш за моя синтез на Вюрц?"
"Уникален е...в целия учебник по химия няма да намериш такъв..." Последното може да се отнася и за моя синтез. В цялата работа ми се изгуби един въглероден атом... Само това да е, де...
После е събота и костюма ми на Харухи Сузумия е готов. Сама съм с брат ми и той ми помага за косата. Която така и не застана кат на Сузумия. Срещата с баките беше много добра. Новите бако-попълнения изглеждаха мн добри. Снимките също са плашещо странни. Понеже съм добра, ще постна една. Шокиращото в нея е..да, сетихте се...изправената коса на половинката ми. Канските усилия на отбор стилисти, фризьори и безброй счупени преси за коса довеоха до това:

Всичко хубаво обаче приключва в 9:30. Минути по-късно аз си събирам багажа от нас. Караниците с майка са си ежедневие, но тази се отличава по идиотизма си. Как да е, триумфално завръщане и изпращане на снимки по скайп и зловещото обещание на най-добрата ми приятелка: "Ако станеш емо, ръчно ще те самоубия!!!". А в момента се подготвям да ми изтекат очичките по мангата "Goth". Шантавите времена не са прилючили, това е сигурно!!!

Няма коментари: