17 май 2006

Размисли и страсти ( І )

Такаааа...има-няма 3 дена не съм писала. 3 дена са си доста. Направих много интересни открития през този период:
1) при всеобщо желание идеите на Караивасилева придобиват доста добър облик;
2) Стилето е страшна певица, обичам го това момиче и много се кефя че седя с нея и споделям радости и тревоги, класни и часовете на Чочо и Димитров с нея;
3) дори и една задача да не съм решила по математика, само като погледам филм с Джони Деп успявам да се оправя с цели 2 задачи и половина!
4)"Граф Монте Кристо" се учи в десети клас-йессс, най-сетне нещо стойностно в невероятната ни образователна система!
5)ТРЯБВА да си взема изпита;абсолютно наложително е! После ТРЯБВА да си взема Страхдиплома и марш към университета, после работа във вестник и абсолютно спешно да се срещна с Джони Деп, обещала съм му го, просто няма да му позволя да ритне камбаната без да сме се видели!
6)разказването на урока по история пред Джъд Лоу не е добра подготовка за час в който ще преподавам, затова пък е приятно прекарване на сутринта;
7) нямам нито дарба, нито желание да стаам даскал! Не искам никога повече да виждам отчаяно-заспалите физиономии на (съ)учениците, докато им разказвам за Асен и Пешо. Е, може би са били отчаяни защото Ицо беше другия даскал, ама тва няма да повлияе на решението ми. Ако ще даскалувам, че е на лапетата от детската градина, те поне не могат да заспят в часа ти.
8) мога да рисувам извънземни и то много сладурски, едни кльощави и с черни очи, приликата с някои хора е случайна.
9)най-доброто прекарване на часа на Чочо е с вестник в ръка и тетрадка и тънкописец-за извънземните. Смейте се, ама като дойдат, с мене ще се запознаят.
10) няма нищо по-забавно от тази представа за бъдещето:кореспондент на междузвезден вестник, "Окръг Земя", с възможност за повишение (ха, познайте в часа на кого съм го измислила това?)
Е, това е по-интересното от тези дни. Очаквайте следващото пряко включване!

П.С. Е, тва е адското!
Как да се свържем с Извънземните
Не е нужно. Те сами ще ви открият. Разбира се, ако могат да научат нещо от вас.
В случай, че имате компютър, бихте могли да инсталирате програмата http://setiathome.berkeley.edu/ (http://setiathome.berkeley.edu/) - специално разработен от извънземните представители на Земята софутер, предназначен за заразяване на Интернет с извънземни вируси, които да блокират компютрите ни, когато започне офанзивата към Земята.
Доскоро смятан за безобиден, и дори полезен скрийнсейвър, SETI@home се оказва още една част от гигантската извънземна конспирация, както разкрива д-р Ричард Керигън от ускорителния комплекс FNAL в САЩ. Подробности по разкритието има тук (http://www.bgfactor.org/index_.php?cm=4&id=6419).
[редактиране]
Как да се предпазим от Извънземните
Не е възможно. Те са навсякъде, ръка за ръка с Илюминатите!!!
[редактиране]
Център за работа с извънземните
Центърът за работа с извънземни се намира в град Джебел с изпълнителен директор Сотир и е под прякото наблюдение на Big Brother
Взето от "http://dreal.net/wiki/index.php/Извънземни".

1 коментар:

Анонимен каза...

Гледам, че не се дават много коментари в този блог, а дори да присъстват тук-там, се състоят от 2-3 несвързани думи или емотикони. Може би така е предвидено, не зная, но смятам да ударя цели изречения и то не много къси.

1/ КараИвасилева чух как са и сбъркали името. Лоша работа, няма спор. Но едва ли ще я запомня с тази глупава грешка на някакъв необразован от кметството (или там някъде). Има си друга култува реплика:
" Давайте бързо, че няма време, днес много неща са ми на главата. Направо ще се побъркам! "
2/ Уви, не ходих на спектакъла, въпреки че много ми се искаше да видя един добър приятел. Да ме прощава.
3/ Тук не мога много да разбера дали да кажа нещо за Джони Деп или за математиката. По-добре да си мълча.
4/ Да - учи се това произведение. Живот и здраве в 10 - ти клас, който не го е чел - ще трябва.
5/ Дали ще се влезе в Лайстунг или не? Не зная. Според мен, не е толкова фатално, ако не се влезе. Хубаво е да си вътре, но когато влезеш си казваш същото, което си си помислил когато си постъпил в Немската. " Защо изобщо влязох ... тъпа тиква. "
6/ Аз не бях учител. Върших друга работа, която ми достави много удоволствие. Сутрините са най-хубави - като ги проспиваш. :)
7/ Да преподаваш - вярно - не е работа. Ядосваш се с келеши, на които нищо не им дреме и т.н. Мазохизъм тоест.
8/ Аз пък (да се похваля) рисувам зайци. През лятото смятам да си направя една тетрадка със Зайо. Зайо-Бандит, Поп Зайо, Зайо-Сан, Зайо Рокер и т.н.
9/ В този час, при господин Стойчо Димитров, минава различно.
Любима негова реплика: " Абе я не ме занимавай с глупости. "
10/ Интересна представа. Бих изложил и моята, но вероятно бих предизвикал всеобщо негодувание и масови преследвания с горящи факли.

Кой съм аз? В този свят?
НиКоЙ.