03 декември 2007

Geschenke für die guten Kinder

Толкова шибано късно ми се струва, че не намирам смисъл да си лягам. (Пояснявам, за първи път тая учебна година съм първа смяна... *прозяв*). Последните дни минаха перфектно. Отпразнувахме ден-дена на Динко с Балантайнс в халби от бира. Оказа се пълен боклук (уискито, не нещо друго). Боля ме глава. Спах малко. Учих много. После ... после получих подаръци!!! Обожавам подаръците. Единия беше неочакван. Но въпреки това върховен!!! Ето:
*Кьаааааааааа* ~див фенгърлинг~ Тун, любов моя, жрице на нашата религия, обичам те, о, благословен дар от природата. (Не забравям и фотошоп!) Постерчето е направено два дена след като тя си е изтеглила програмата. Аз я имам от месеци и ме е страх да я пипам. Мисля си че хапе невежите *blush*
Другия подарък беше неочакван по форма, но не и изненадващ:За невежи и неверници това е образа на котката Белзенеф(ка) (май е женска :x ). Прекрасна еееееееееее :) А случаят по който я имам е .. хм... личен? Не питайте.
Нямам търпение да си получа пенсията утре и да тръгна по магазините. Искам да дарявам щастие, така както на мен ми го даряват. Хора, усмихвайте се, животът е хубав. Декември е! :) :) :) :)

П.С. За другия подарък също ще има пост. Само да мине жертвоприношението в събота ;)

Няма коментари: